Vi skal gi dere utelivsanbefalning, vi!

Klirr, klirr! Mine damer og herrer: vi vil gjerne holde en tale. Det er herved bestemt at Dagen og Derpå i Dagbladet Fredag bør henge seg. Ok, å henge seg er kanskje i drøyeste laget. Vi tar det tilbake. Vi vil ikke at noen skal henge seg. Men slutte å skrive, kan de i hvert fall. Folk fortjener ikke Dagbladet Fredag. Folk er generelt sett for bra for DF. Vi misliker, som dere vet, de aller fleste folk. Så når vi sier at folk er for bra for DF, sier ikke det rent lite. Det var da voldsomt til hat rettet mot Akersgata 49, tenker du kanskje. Er det et resultat av ren og skjær misunnelse? Ja. Det stemmer. Vi vil så veldig gjerne ha et passfoto av oss selv, og vårt svar på "Hva skal du gjøre i helgen" på trykk på side 3 i fredagsblekka. Vi Bloggførere skjønner ærlig talt ikke at folk vil seg så vondt. Det verste av alt er at de har et snev av stolthet i blikkene sine, der de små svart-hvite passfotoene sprer seg utover som byllepest. Vi blir ofte kvalme av å lese fredagspisset, og faktum er at den ene bloggføreren, den som ikke skriver dette, brukte tyve minutter på forrige DF, som et slags vorspiel til en seksuell akt han hadde lest om på internett. Ikke mange minutter senere lå han og bjeffa i kjeften på ei japansk eskortetøse han bestilte på eBay. Kosta visstnok en formue, men det var SÅ verdt det. I Kina spiser de hund. I Thailand spiser de biller. I Japan spiser de tydeligvis spy. Godt for oss. Takk for den, Dagbladet Fredag.
Dette kunne vi skrevet om i flere dager, men vi må gå tilbake til det som dette innlegget begynte med; nemlig Dagen og Derpå. Til og med noe så enkelt som en anmeldelse av et utested klarer disse folka å masakrere. Prøver dere å senke standarden på anmeldelsen ned til samme nivå som resten av innholdet i den derre pissblekka? Ikke bare er den lite morsom, den er også langt fra virkelighetsnær. Gi folket det de vil ha. Hvis dagen går og suger en kar på toalettet, så skriv det da, for pokker. Og hvis derpå får kjøpt speed av en finnmarking med Buffalo-sko, få det ned. Vær ærlige.
Når vi snakker om utelivsanbefalninger; Bloggførerne pleier ofte å anmelde steder, de også. Med SMS, bitches. Å jada, se bare her. Her er et utdrag av et SMS-maraton bloggførerne løp i de sene nattestimer for to helger siden.
(Vi tar oss denne gang, som et unntak, den friheten å poste et innlegg med skrivefeil. Hvem som helst vet at fingre ikke er lett å stokke når du er full og kåt. Vi gjør dette for å speile virkeligheten. Skjønner dere, Dagen og Derpå?)

Klokken 00.24, fra Bloggfører 1(B1) til Bloggfører 2 (B2).

hvs skjer md deg egentlig? pappa har fean meg klart å skjenke mg full denne gangen og. nå ligger han og puler ei nigeriansk kjerring. hvor er du? største ghetto-bootyen ever.


Klokken 00.37, fra B2 til B1.

Å faen. Har vært på et dritkjipt vorspiel med folk fra westerdals. Drittfolk. Eneste grunnen til at jeg er her er at jeg har lyst til å smake litt på en av elevene. Vi skal på spasibar. Kom dit?

Klokken 00.59, B1 til B2.

Veit ikke. Pappa har betalt og slengt queen latifah på døren, jeg begynner å sobre til. pappa vil ha meg med på tre brødre. fytti helvete.

01.32, B2 til B1.

Godt for deg. Det stinker raddis og akvarellfarger her, og det eneste jeg ser er pannelugger og briller med tykke innfatninger. ser ikke ut som noen her har styrke i glassa. hva er greia?

01.44, B1 til B2.

selvhøytidelige kunstfolk r d verste jg veit. får en håndjager av ei gammal røy fra kløfta nå. stedet vokser på meg, i takt med kuken.

02.43, B2 til B1.

Høres digg ut. selv tror jeg at jeg kan få pult han med westerdalskuken. folk danser rart her. de står for det meste stille, men gjør helt merkelige, eksentriske bevegelser med overkroppen. er faen meg glad jeg ikke er kunstner. tror vl egentlig ingen her faktisk er kunstnere.

03.07 B2 til B1.

hva gjør du? driter i han kuken. han sitter og fråder på ei fitte med pannelugg og briller. går hjem og legger meg. treffer sikkert noen jeg kan ta md mg hjem på veien. ender aldri opp tomhendt. eller tomskrævs.

03.33 B1 til B2.

jaja, da fikk jeg tømt rognpåsan i natt også. sitter i taxi til kløfta. hu kjerringa hetr mona og må seriøst være over 40. kom og hent meg i morra?

04.52 B2 til B1.

jaja, da fikk noen tømt rognpåsan sin i meg i natt også. jg må seriøst komme mg bort herfra fort som faen. håpr alt er bra på kløfta. tøm deg i kløfta hennes. haha,jg r morsom.

05.24 B1 til B2.

gjort det.



Sånn skal det låte!
Nå deler vi privatlivene våre med deg. Si takk.

Store klemmer fra Bloggführers.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Godt for deg. Det stinker raddis og akvarellfarger her, og det eneste jeg ser er pannelugger og briller med tykke innfatninger. ser ikke ut som noen her har styrke i glassa. hva er greia?"

Haha! Og så sant, så sant. Spasi er stedet og brilleinnfatninger er tingen.

Anonym sa...

Jeg har tykke innfatninger. Jeg har styrke. Du suger. Kukk, vel og merke.

Anonym sa...

Øy. Har fått så dårlig syn i det siste. (pga mangel på a-vit og spinat) Kan dere skifte farger på bloggen deres. Jeg blir så svimmel av å se pån. Vær så ven? Jeg leser bloggen deres så ofte og blir så sliten i hue av hvitt på svart.

Anonym sa...

Sykeste bloggen jeg har lest. Og det er en god ting.