Beatiful stranger, knull meg i ræva.

Skulle akkurat til å si at Beatiful Stranger (snakker om Jostein, mote"redaktør" for Natt og Dag) kan knulle meg i ræva, men så så jeg på bildene(http://www.averybeautifulstranger.blogspot.com/) av han og skjønte raskt at han ville ha digga det og da får jeg liksom ikke frem poenget mitt.

Merk deg at jeg er en heterofil mann og at det at noen knuller meg i ræva i utgangspunktet skal være negativt. Er man homo er det jo bare kult. Noe jeg smått antyder at Jostein er. Gikk jeg over streken nå? Da ber jeg om unnskyldning. Det med homo og hetero tror vi for øvrig ikke noe på. Først og fremst, er vi mennesker. Bortsett fra dyrene da. Og plantene.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Godt sagt! Jeg vil knulle dere!!

Anonym sa...

Syns bloggen deres er morsom, jeg, men det der kan dere virkelig spare dere. Angripe en 10.-klassing? Han kan jo sakene sine. Det at han skriver for Natt & Dag er imponerende. Pluss at han er en kjempehyggelige fyr. Søtere og morsommere gutt skal du lete lenge etter.

Bloggfører sa...

Vi vet, vi vet. Tingen er at vi faktisk prøver å spare oss for slike ting, men vi maktet ikke. Vi er svake mennesker. Dessuten er vel Jostein over den seksuelle lavalder, han er i hvert fall over gjennomsnittlig debutalder, i følge mine kilder. Jeg debuterte seksuellt når jeg var 12, det var mot min vilje og veldig godt, jeg ville aldri ha bytta opplevelsen bort. Det har vært med på å skape den personen jeg er i dag. En hatende, uimotståelig sexmaskin. Men nok om meg.
Vi synes også at han er en kjempehyggelig fyr, vi er også utrolig imponert over artikklene hans i Natt & Dag. Han er fordømt god til å kommentere mote til å være så ung. Men det er ikke det som er poenget med innlegget vårt. Poenget vårt er at han kan knulle oss i ræva. Men etter at vi var inne på bloggen hans og så på bildene(http://www.averybeautifulstranger.blogspot.com/) av han, skjønte vi raskt at han ville ha digga det og da får vi liksom ikke frem poenget vårt.

Merk deg at jeg er en heterofil mann og at det at noen knuller meg i ræva i utgangspunktet skal være negativt. Er man homo er det jo bare kult. Noe jeg smått antyder at Jostein er. Gikk jeg over streken nå? Sorry, da.

Anonym sa...

den veslevoksne tomboyen må tåle en støyt. er han med på leken får han tåle steken. seriøst! tviler på at han tar seg nær av dette, sett i lys av det inntrykket jeg har av han. du, egosentric libertine,gjør han til en dott ved å si at han skulle tatt seg nær av dette.
tror ikke disse bloggførerhorene hadde skrevet dette om hvilken som helst 15-åring. han får nesten ta det som et kompliment!

Bloggfører sa...

"Han kan jo sakene sine. Det at han skriver for Natt & Dag er imponerende". Herre min hatt. Du må komme deg opp av den dype cred-gjørma du er stuck i fort som faen. Så det er det at han skriver for N&D som er imponerende, ikke det han faktisk skriver?
Er vi kranglete nå? Er vi hårsåre. V skylder på mensblod, så - som alltid.

klemz.

Anonym sa...

Det er egentlig ikke så veldig mye å svare på når dere bare er ute etter å provosere og være sarkastiske.

anonym: Jeg gjør ham ikke til en "dott", jeg står opp for en god venn. Og jeg veit mest sannsynlig mer om han enn deg.

Ja, dere er kranglete. Det er imponerende at han skriver for N&D er imponerende, ja, for det betyr at han er dyktig. Hvis ikke hadde han ikke fått jobben. Dere må jobbe med tolkningsevnene.

Bloggfører sa...

Libertine, du vet forhåpentligvis mer om han enn både oss og anonym, vi har faktisk brukt store deler av dagen til å be til Gud om at det er tilfellet. Uansett;
du mener at han tar seg nær av det? "Stakars liten", sier vi. Og når i all verden har det blitt et likhetstegn mellom å skrive i Natt og Dag og være dyktig?! For å si det sånn; jeg ser på meg selv som en elendig skribent(med rette) og jeg har skrevet for Natt og Dag. Jeg hadde selvfølgelig håpet at jeg skulle slippe og nevne dette, men desperate times call for desperate measures.

Jeg likte det ordtaket ditt anonym, det med leken og steken. Nå skal jeg kopiere og lime, skrive det ut og bruke resten av natta til å pugge det.

Leken og steken! Er med på, steken! Leken! Steken! Haha, jeg elsker det! Steken og leken!

Klemz

Anonym sa...

endelig noen som kritiserer beautifulstranger! herregud, skal han liksom bli rost høyt i sky bare for å skrive litt i en gratisavis om noe så uviktig som mote? alle syns jo han er utrolig dyktig og voksen for alderen, så jeg syns det var på tide at noen så litt forbi de gigantiske skjerfene og panneluggen hans. jeg mener, hvor fantastisk kan han være? og hvem bryr seg om han er hyggelig? han virker som en viktigper, som liksom ikke skal si hvor han bor eller noe, som om han er en stor kjendis!!

Anonym sa...

Han er et utrolig god venn, og det fortjener han å beundres for. Når han er såpass viktig for meg på det området blir det uforståelig hvorfor noen skal drive skittkasting pga. noe så, ja, uviktig som mote.
Jeg forstår at dette blir litt vanskelig for folk som ikke kjenner ham, men det er nå hvertfall grunnen til at jeg står opp for ham her. Når noen oppfører som som 2.-klassinger og lar det gå utover noen jeg bryr meg om blir jeg sur.

Jostein sa...

anonym, hvis du først skal kritisere meg får du kritisere meg for noe ordentlig, utover at jeg 'virker som en viktigper' og ikke vil si hvor jeg bor.

når du mener mote er uviktig, så er det vel egentlig ikke noe poeng i at du leser bloggen / det jeg skriver i natt&dag. problem løst.

Anonym sa...

http://bp3.blogger.com/_cZTGtEgnKiA/SAzkz3lCzHI/AAAAAAAAC4w/ud9Ybm5wN2g/s1600/DSC_0298.JPG

HAHHAHAHAHAHAHA.

ps! tips fra en som er enda mer anti (og enda bedre i norsk) enn dere: finn på noe som sjokkerer, noe som er nytt og annerledes. den samme gamle skrivestilen, knullehistorier og dissing av dagbladet fredag lzm? dere kan bedre.

Unknown sa...

det er en del jeg treffer på slike fuckbuddy sider som liker dominans når jeg, Noen spør meg om å bli dominert. noen vil dominere å treffer de sier jeg nei., men har dårlig erfaring med å bli dominert
traff en på d-a som lenket meg fast i sengen, han var full å ble fullere å så sovnet han å der ble jeg liggene med vindue åpent med forbi paserende så bare gå in på naken bildene mine
halve haugesund har sett meg naken FAKTISK her spiller ingen rolle ;;-)
følte meg skitten, når jeg dro hjem neste dag brukte jeg en støvete hijab som jeg fant under sengen hans