Notis.


Vi skal kjøre et laptop-set på Stratos i morgen, fredag. Vi veit ikke om vi orker. Vi har egentlig ikke blitt spurt. Så om arrangøren, Einar, håper vi plutselig dukker opp og skaper magi, eller om det er noen andre som (også) utgir seg for å være oss, er uvisst. Kanskje vi kommer innom, og om vi gjør det lover vi at folk kommer til å ende opp i en naken og svett orgie på Oslos tak. Som vi alle vet, kan det jo komme flotte og storslåtte ting ut av ufrivillighet – bare se på familiesamholdet til familien Fritzl.

Blir det ikke orgie før klokka to, betyr det at vi enten har holdt oss for gode for dere eller at pappa ikke låste oss ut fra kjelleren. Sånn er livet og livet er kult.

Men, uansett, det er endel sikrere at SKATEBÅRD, HELE FITTA, 2DEPRESSED2GETDRESSED, BALTAZAR og GAUTE DREVDAL kommer til å snurre skiten sin. Dere får nesten bestemme selv om dere synes at disse fem er grunn god nok til å ta heisen/gå trappene opp til øverste etasje, Youngstorget 2. Vi synes dere bør det; kanskje dere får være vitne til et Bloggførings-øyeblikk. Eller kanskje ikke. Men fuck det, man kan uansett ikke vinne hver gang.

STRATOS
I kveld(fredag), altså.

Coz.

7 kommentarer:

Anonym sa...

FAAn. Hvem er det som gidder å dra på et JÆVLA utested oppkalt etter en SJOKOLADE?!! Arhgh!!

Men jeg kommer. hvordan ser dere ut? Jeg vil knulle. Helst med den mannlige blogglokomotivføreren, men kan ta den kvinnelige og.

Anonym sa...

Jeg må si meg meget overrasket.Fyfaen. Dette er så jævlig sell-out at jeg tror jeg spyr rett inn i fittene deres.
Dere får faktisk minus 1 milliard hater-poeng for det her. Og det er ikke reint lite.
Og enda mer minus-poeng fordi dere later som om dere ikke har blitt spurt om å spille på dette über-hipsterhelvete av en fest. Fyfittefaenhengepikk. Verden står ikke til påske.

Anonym sa...

kuk i fitte, jeg er skuffa. plutselig poster dere vel bilde av dere selv og dere er baron von bulldog og birtelovesfashion

Bloggfører sa...

Hei, kjære venner. Vi ble faktisk ikke spurt, og så vidt jeg vet, så spilte vi ikke, og vi var kanskje ikke der engang.
Sååå..Og som fardin sa "dere får faktisk minus 1 milliard hater-poeng for det her". Minus 1 milliard, altså? Så hvor mange har vi nå? Du fremstiller det som at du hater oss mindre etter dette, bare så du vet. Koselig, det!

Slapp av, det kommer ingen bilder av oss. Vi postet posteren og skrev om festen fordi vi fikk masse gryn for det, og det trenger vi, for vi skal på sex-reise til Thailand.

Vi er samme, gamle Bloggføring. Bare litt rikere. Og det kan ingen si at vi ikke fortjener.

Coz

Anonym sa...

ååå. flaks. jeg hadde like vondt inni meg som kniv i fitta

Bloggfører sa...

Bloggfører-hurpa sier at kniv i fitte ikke trenger å være vondt. Men vi skjønner hva du vil frem til, snuppen!

Coz.

Anonym sa...

<:)

partysmiley