Hallois.

Har dere hatt en fin påske? Vi har hatt den fuktigste og mest sexy påsken siden vi var elleve. Med andre ord; vi har hatt det fryktelig fint. Vi har imidlertid vært langt unna noen mulighet til å spre litt horestøv på dere. Men vi kommer alltid..dere veit, tilbake. Til vår store glede/vrede popper det stadig opp tips på de mest meningsløse bloggene.

Vi er i gang med en slags kåring, fra 10. til 1. plass, av de bloggene som faller minst i smak her hos oss. Vi liker egentlig ikke lister, vi hater lister, men vi gjør et unntak denne gang. Dette, utelukkende, fordi hatet mot blogger er sterkere enn hatet mot lister, derfor fortjener bloggene en liste. Eh, det grunnlaget der skjønte vi ikke bæret av selv, men vær så snill, ikke tenk så mye, og hold for all del kjeft (samme oppfordring går ut til alle vi skulle komme i skade for å knulle i fremtiden).
Så 10. plassen er på vei. Det er faen meg så mange å velge mellom, alle fortjener egentlig 1.plassen, og ting tar tid, derfor kommer 10. plassen i morgen, kanskje i overimorgen. Holder dere ut til da, godtfolk?
Kiss us, we´re famous.

Du veit det blir en fin vår, Bloggføring er sola som kommer til å lyse/brenne(stryk det som ikke passer) opp hverdagen din. Du kommer aldri til å vite om du er i himmelen eller helvetet.

Long love - kyss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEI
JEG ER EN JENTE OPPRINNERLIG FRA URUGUAY
JEG SAVNER MAMMA MI
DERE MINNER MEG OM MAMMA MI

Anonym sa...

HEI

JEG ER EN GUTT FRA MOSS.
JEG LIKER Å RI HESTER.

DERE MINNER MEG OM HESTER.

HEST ER BEST. INGEN PROTEST. DEN SOM ER IMOT ER EN BLOGGFØRINGSIDIOT.

Anonym sa...

HEI GUTT FRA MOSS

HVOR KOMMER DU I FRA?

JEG ER I FRA URUGUAY.
DER FINNES HESTER. EN GANG VAR PAUL MCCARTNEY, JA DU HORDE RETT, HAN I FRA THE ROLLING STONES, I URUGUAY PA VISIT. HAN VILLE SA GJERNE HA EN HEST. HAN FIKK INGEN HEST. HAN KJEM HJEM MED TO KILO HEROIN OCH HIV ISTEDENFOR. GJETTE HVOR LEI SEG HAN BLE. KJEMPELEI SEG. DET VAR DA HAN SKREV SANGEN "YOU SHOULD ALMOST LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF HEROIN, AND HIV", EN SANG SOM EN ANNEN MAN SENERE GJORDE EN SA KALLT COVER PA. TROR HAN HETTE BOBBY BROWN.