Tjukke i slekta.

Etter kommentarene til de forrige innlegget å dømme, er det IGJEN noen som utgir seg for å være oss. Heeeeeeeeeeell yeah! Vi er brennheite om dagen. Men vi må dessverre skuffe dere som hevdet dere hadde vært på bloggføringsfest. Vi inviterer aldri til fest. Vi trenger ikke å skape festligheter for å ha folk rundt oss. That's not how we roll, bitches! Vi blir invitert til fester. Og vi inviterer oss selv. Uansett, vi har vært fraværende i helga. Mer om det...

..NÅ! Vi har nemlig vært på slektstevne. Slektstevne = FITTE. For en herlig slekt vi har. Pene, rene mennesker som er klar til å svelge penis når det måtte være! Så jævlig godt for meg. Den derre greia om at det liksom ikke skal være lov å bolle folk nærmere beslektet enn tremenning gir jeg fullstendig faen i. Kusine, fetter, onkel, tante. Rett i f(l)etta.

Dette er grunnen til at hu tøsa/tosken du antakelig våknet superstolt opp med i dag tidlig ikke var bloggførerkvinnen/mannen. Sorry. Men slapp av. Jeg skal klype deg hardt i armen når jeg penetrerer deg, eller omvendt, for å vise at det ikke er en drøm. Jeg gleder meg stort, gjør du?
Må stikke; skal på bandøving. Haha!!


Coz fra Bloggføring.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Dårlig avledningsmanøver.

Bloggfører sa...

Sier du det? Men siden du tydelig- og antakeligvis var til stede på den nevnte bloggføringsfesten; fortell! Hvordan var vi? Fikk du smake på kjeppen, eller kanskje lukte på musa? Cred til deg, bollefar.

Anonym sa...

Jeg angrer allerede på at jeg gadd å poste denne kommentaren.

Anonym sa...

det var ikke en bloggføringsfest, men en fest som dere/du var på...

Bloggfører sa...

Kuuult! Men fy søder; siden du tydeligvis vet hvem alle er: Hvem var egentlig Jack the Ripper? Hvem var egentlig Mona Lisa? Hvem er egentlig Gud? Hva med Banksy, vet du hvem han er óg, sånn på ordentlig? Hvis du vet alt dette, eller noe av det, kan ikke du skrive navnene våre da? Vi er egentlig drittleie av å være anonyme, men klarer lissom ikke å få oss til å gjøre det sjæl. Skriv det nå, din testikkelmetastase! Hjelp en duo i nød.

Anonym sa...

d d d d don

Anonym sa...

Ian Holm er Jack the ripper (From hell), Lisa Gherardini er Mona Lisa, Gud er oppfunnet via astrologien, men bansky vet jeg desverre ikke.

Anonym sa...

Da manglet bare navnene til bloggførerne. kom igjen da! de ba om det!!

ukas-idiot sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ukas-idiot sa...

Ekkel*, sorry

Anonym sa...

don martin, vel. coz

Anonym sa...

PETER AMDAM OG SIRI BROCKMEIER

Anonym sa...

Andreas Øverland, hva synes du er kjipest av Spirit, Plan B, og den fattige hoetell-bloggen som ingen andre enn deg gidder å gi oppmerksomhet?

Anonym sa...

hoetel = bloggføring, bitches!

Anonym sa...

Dårlig avføringsmanøver.

Anonym sa...

Bajs i fittan = dårlig avføringsmanøver.